Vacatures voor Bancair specialisten

Interviews met Bancair specialisten over ontwikkelingen in de sector en binnen organisaties

  • logo ABN AMRO
    Barbara Stam

    Iets goed versimpelen kan juist ontzettend ingewikkeld zijn

    Barbara Stam - Theme Owner bij ABN AMRO

    De zakelijke kredietverlening – een van de belangrijkste activiteiten van de bank – compleet veranderen. In plaats van de huidige lange trajecten, direct inzicht in de risico’s, regelgeving en de financiële situatie van de klant. Geen makkelijke opgave, zegt Barbara: ‘Iets goed versimpelen kan juist ontzettend ingewikkeld zijn.’

    Lees verder ]
  • logo De Nederlandsche Bank
    Vera Lubbersen en Peter Wierts

    We zien crypto’s niet als geld

    Vera Lubbersen en Peter Wierts - Experts bij DNB

    Het zal weinig mensen zijn ontgaan: crypto’s maken een stormachtige ontwikkeling door. Zo'n twee miljoen Nederlanders beleggen er inmiddels in. DNB-experts Vera Lubbersen en Peter Wierts doken diep in alle ontwikkelingen. Een interview over de voor- en nadelen, hoe crypto’s passen in ons geldsysteem, en wat de nieuwe regels voor crypto-aanbieders gaan betekenen.

    Lees verder ]
  • logo ABN AMRO
    Laura van Lambalgen

    Alleen als je blijft doorvragen, krijg je zaken helder.

    Laura van Lambalgen - Strategy Consultant bij Grip & Acceleratie - Detecting Financial Crime ABN Amro

    Ik praat veel met mensen en dan moet je niet bang zijn domme vragen te stellen. Ik merk dat processen vaak als vanzelfsprekend worden ervaren, terwijl ze dat juist niet zijn als je er van een afstand naar kijkt. Alleen als je de bestaande logica aan de kaak stelt en blijft doorvragen krijg je zaken helder.

    Lees verder ]
  • logo ABN AMRO
    Milan Flimel,

    Het verhaal achter het dossier ontvouwt zich gaandeweg

    Milan Flimel, - KYC Analyst, Detecting Financial Crime bij ABN AMRO

    Door vragen te stellen, gegevens op te vragen en verbanden te leggen ontvouwt het verhaal achter het dossier zich gaandeweg. Soms is het aanleiding om met klanten nieuwe afspraken te maken, soms schakelen we de overheid in. En in veel gevallen is er niets aan de hand en kunnen we het dossier gerustgesteld afronden.

    Lees verder ]
  • logo ABN AMRO
    Myriam de Vries

    Mede door corona zijn we anders naar welzijn gaan kijken

    Myriam de Vries - People Development Consultant ABN AMRO

    Als mensen lekker in hun vel zitten en met plezier en energie hun werk doen, presteren ze ook goed. Daarvoor heb je meer nodig dan alleen een fitnesscentrum op kantoor. Mede onder invloed van corona zijn we anders naar welzijn gaan kijken en ons ervan bewust geworden dat je gedurende de dag aan je energieniveau moet werken. Fysiek en mentaal. Daar hebben we een programma rondom ontwikkeld dat in januari van dit jaar onder de naam Hello Wellbeing live is gegaan.

    Lees verder ]
  • logo KPMG
    Erik Rood

    CO2 uitstoot van een kredietnemer, hoe prijs je dat in eigenlijk?

    Erik Rood - Partner KPMG Advisory, Financial Risk Management

    Het beprijzen van risico’s richting klanten is traditioneel een sterk instrument voor een bank om haar risico’s te beheersen. Maar hoe prijs je de CO2 uitstoot van een kredietnemer in? En moet een ondernemer gevestigd aan de Maas een opslag betalen voor overstromingsgevaar?

    Lees verder ]
  • logo ABN AMRO
    Babet Boswinkel

    Het grijpt mij persoonlijk aan dat zoveel jongeren in de financiële problemen komen

    Babet Boswinkel - Propositie Marketeer bij ABN AMRO

    Een op de vijf jongeren tussen de 18 en 26 jaar is niet in staat de rekeningen op tijd te betalen. Dat geeft onrust en stress en als je niet oppast achtervolgt het hen nog jarenlang. Een slechte start van het volwassen leven. Eentje die is te voorkomen en daar zetten we vanuit ABN AMRO vol op in. Door proposities te ontwikkelen die jongeren helpen financieel zelfredzaam te worden en te blijven.

    Lees verder ]
  • logo ABN AMRO
    Roxanne Happé

    Van een computer kunnen we geen empathie verwachten, van een digitale bankier wel.

    Roxanne Happé - Business Expert Contact Center ABN AMRO

    Klantervaring maakt je altijd tot een betere bankier, waar je ook komt te werken. Door deze klantkennis te bundelen, zijn we in staat een digitale bank te bouwen die niet over nullen en eentjes gaat, maar over mensen. Die klanten centraal stelt en techniek gebruikt om hun financiën beter, sneller en efficiënter te regelen. Dat is uiteindelijk waar iedereen gelukkig van wordt.

    Lees verder ]
  • logo ABN AMRO
    Mao-Fa Yeh

    Op weg naar een digitale cultuur

    Mao-Fa Yeh - Online Service Specialist bij ABN AMRO

    ‘Digitalisering  biedt ons ongekende mogelijkheden om de dienstverlening heel persoonlijk te maken en op de individuele wensen van de klant af te stemmen. Voor ons team is daarbij de grootste uitdaging om niet alleen de consument die steeds digitaler en klantvriendelijker bediend wil worden tevreden te stellen, maar ook de groep die moeite heeft om hierin mee te gaan.'

    Lees verder ]
Contactgegevens

CareerGuide

Postbus 60184
1320 AE Almere

Tel: +31 36 7440 136

KvK 32090652
ING Bank NL91INGB065.42.67.456
BTW NL.8106.57.041.B01

Wie we zijn

Bankcarriere.nl is onderdeel van het platform van CareerGuide, 25 vacaturebanken voor specialisten!
Onze vacaturebanken (geen bemiddeling) bieden professionals relevante vacatures binnen hun expertise.

Ook een vacature plaatsen? Neem contact met ons op of stuur hem in via dit formulier.